Polityka dostawy
- Wprowadzenie
1.1 W tej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat
które dotyczą zamówień na nasze produkty dokonywanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.
1.2 Niniejsza polityka nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków; raczej,
wskazano w tym naszą zwyczajową praktykę w odniesieniu do dostawy produktów
polityka. - Opłata za przesyłkę
2.1 Oferujemy bezpłatna dostawa standardowa lub ekspresowa do wszystkich
Adresy Unii Europejskiej, na wszystkich zamówieniach.
DARMOWA DOSTAWA:
Austria
Belgia
Bułgaria
Chorwacja
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Niemcy
Grecja
Węgry
Irlandia
Włochy
Łotwa
Litwa
Luksemburg
Holandia
Polska
Portugalia
Rumunia
Słowacja
Słowenia
Hiszpania
Szwecja
2.2 Pobieramy opłatę 130 € za dostawę na wszystkie adresy w Wielkiej Brytanii.
KOSZT DOSTAWY:
Wielka Brytania - Ograniczenia geograficzne
3.1 Zazwyczaj jesteśmy w stanie dostarczyć do następujących krajów i terytoriów:
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia,
Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg,
Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja
3.2 Czasami nie jesteśmy w stanie dostarczyć do krajów wyspiarskich, takich jak Cypr,
Wyspy Kanaryjskie, Wyspy Azorskie, Malta.
3.3 Od czasu do czasu możemy zgodzić się na dostarczanie produktów do innych krajów i
terytoria. - Metody i terminy dostawy
4.1 Metody, których używamy do dostarczania naszych produktów i okresy w ciągu
których dostawa jest zazwyczaj realizowana, są następujące:
(B) jeśli adres dostawy znajduje się na Unia Europejska lądzie, będziesz
w stanie wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a
typowy okres dostawy produktów tą metodą to 3-11 pracujący
dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
(C) jeśli adres dostawy znajduje się na poza Unią Europejską kontynent,
będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki,
a typowy termin dostawy produktów tą metodą wynosi 5-15
dni robocze, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
4.2 Jeśli złożysz zamówienie do godziny 1:XNUMX GMT/BST w dzień roboczy, tym razem
okresy biegną od zakończenia dnia roboczego w tym dniu; jeśli złożysz zamówienie
po godzinie 1:XNUMX GMT/BST w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy o tej porze
terminy biegną od zakończenia dnia następnego następnego dnia roboczego.
4.3 Terminy dostawy określone w niniejszej Sekcji 4 są jedynie orientacyjne i podczas gdy
dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w dobrym stanie
nie gwarantujemy dostawy przed upływem podanego terminu.
4.4 Przed wysyłką produktu możemy przeprowadzić kontrolę pod kątem oszustw, oraz
kontrole te mogą opóźnić dostawę. Jeśli dostawa może być opóźniona, ponieważ
w wyniku kontroli pod kątem oszustw powiadomimy Cię o tym. - Koszty dostawy
5.1 Opłaty za dostawę są wliczone w każdą cenę na naszej stronie internetowej ze względu na nasz bezpłatny
Zasady wysyłki. Darmowa dostawa dotyczy wszystkich zamówień, niezależnie od ceny,
bez możliwości poniesienia przez kupującego dodatkowych lub nieoczekiwanych kosztów.
5.2 Nasze koszty dostawy są następujące:
(A) w przypadku standardowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 00,00 €;
(B) w przypadku ekspresowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 00,00 €. - Śledzenie dostaw
6.1 Śledzenie dostawy jest dostępne dla wszystkich zamówień na nasze produkty.
6.2 Aby śledzić dostawę, wprowadź numer zamówienia (podany w Twoim
e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie naszego dostawcy usług dostawy tutaj:
https://www.17track.net/. - Odbiór i podpis
7.1 Wszystkie dostawy muszą być odbierane osobiście pod adresem dostawy, a
należy złożyć podpis.
7.2 Nasz dostawca usług dostawy powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie dokonania
dostawa wymagająca podpisu. - Dostawy dodatkowe
8.1 Jeśli pierwsza próba doręczenia nie powiedzie się, nasz dostawca usług doręczenia:
podejmij jeszcze co najmniej 1 próbę dostarczenia produktów z zamówienia. - Collection
9.1 Jeśli Twoje produkty pozostają niedostarczone pomimo naszego dostawcy usług dostawy
podjęcie co najmniej 1 kolejnej próby ich doręczenia, dostawcę usługi dostawy
zostawi kartkę na Twój adres, z instrukcją jak możesz odebrać
Twoje produkty, w tym termin odbioru. - Problemy z dostawą
10.1 W przypadku problemów z dostawą prosimy o kontakt za pomocą
dane kontaktowe, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub przekazujemy Ci w inny sposób.
10.2 Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a takie
awaria to Twoja wina, a Ty nie odbierasz swoich produktów z naszej dostawy
usługodawcy w odpowiednim terminie, możemy zgodzić się na zorganizowanie
ponowna dostawa produktów; zastrzegamy sobie jednak prawo do pobierania opłat za
rzeczywiste koszty ponownej dostawy (nawet jeśli pierwsza dostawa była bezpłatna)
opłata).
10.3 Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy
jest określony poniżej:
(A) podałeś błędny lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;
(B) w podanym adresie do doręczeń jest błąd;
(C) adres dostawy nie jest dostępny;
(D) adres do doręczeń nie jest bezpiecznie dostępny;
(E) jeśli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwych i bezpiecznych środków
pozostawienia produktów pod adresem do doręczenia i nie ma
osoba gotowa do odbioru przesyłki; lub
(fa) jeśli wymagany jest odbiór osobisty, nie ma osoby dostępnej w
adres do doręczeń, aby przyjąć dostawę i złożyć podpis.